Surprise



Är lika bloggsugen ikväll som hankatterna är sugna på små håriga skäggbiffar på vårarna. Ush och fy. Nu var Mingla snuskig. Det var inte med min mening. Förlåt  förlåt. Nu är det glömt. Minns ni tävlingen jag vann förra veckan? Fick välja kläder för 500 kr från denna butiken. Jag fick det jag beställt idag och vet ni vad de übersöta människorna i den butiken överraskade mig med? ETT PAR MYS-BYXOR. Precis som att det inte vore nog att dom lät mig välja kläder för en femhundring. Jag blev alldeles rörd. Bättre överraskning kunde dom inte ge mig. Jag är mys-byxe-proffs och har avverkat ett antal stycken genom mina år. Men vet ni vad? Jag har aldrig haft ett par så sköna som dessa. Jag kommer givetvis bjuda på bilder inom ett par dagar. Man är inte en riktig bloggare om man inte visar bilder på sina nya saker. Det är blogg.se - medlemarnas lilla oskrivna regel. Inte sant?

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Vad kul att dom har kommit nu, jag väntar fortfarande på svar om jag får beställa mitt eller inte ... =(

2008-05-23 @ 06:15:38
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0