Söndag

Man blir ju totalt confused av alla dessa helgdagar som har ägt rum denna veckan. Okej, idag känns det som Söndag och det är Söndag men jag tycker det har känts som Söndag ända sedan i Fredags. När jag igår körde genom stan så blev jag totally confused när jag såg en massa människor på gatorna. Ja, i en liten stad så är det ju så att Söndagar är vilodagen, precis som Jesus och Jungfru Maria tyckte. Om dom hade levt idag så hade dom inte passat in i en större stad där affärer och allt roligt är öppet på Söndagar. Hähä, tänk dig Jungfru Maria i New York. Där det är håll-i-gång dygnet runt. Oh my gad, hade hon sagt när hon stod på Times Square

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej,

jag fick en fråga ang. blogg mobbning.
Jag personligen har inte varit med om det.

Mvh / Jennie

2008-05-04 @ 09:21:04
Postat av: wilma

svar: Jag har inte varit med om bloggmobbning själv någongång. Har fått någon konstig/taskig kommentar någongång men folk säger ju vad dom tycker. Men där emot har jag sett på personer jag känners bloggar hur folk har skrivit urtaskiga kommentarer. Och jag vet inte riktigt om man räknar det som mobbning, men att trycka ner folk på det sättet tycker iaf jag är mobbning. Man behöver inte alltid säga/skriva vad man tycker, man kan hålla det för sig själv!
Haha, hoppas det är svar på din fråga.

2008-05-04 @ 09:23:57
URL: http://wilmaa.blogg.se
Postat av: emma

ah, så du ska till götet =) skoj!
Ne jag ska köpa en ny telefon.. sen jag och min sambo faktiskt ut och springa i skogen =)passa på nu när det är fint=)

2008-05-04 @ 09:31:54
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: Lexie

aa, söndagen började i fredag, en låång söndag :)

2008-05-04 @ 09:32:43
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0