hehe

Vet ni vad jag tycker är hysteriskt roligt? Det är att reta upp min pojkvän. Att se hur långt man kan gå innan han blir irriterad. Sånt sysslar jag med väldigt ofta. Det kan vara allt möjligt. Ibland ligger jag bakom honom i sängen och sen kör jag upp ett pekfinger i armhålan på honom och vicka lite på fingret så det killar. Då ber han mig sluta men ju mer han ber om det desto mer kittlas jag. Ibland tvingar jag honom att ge mig fotmassage. När han inte är sugen på att ge mig det så ligger jag och putta på honom med foten och lägger foten på huvet på han och klia han i håret med tårna. Ibland när ber mig räcka honom något så dra jag bort det från honom så fort han ska ta det. Hysteriskt roligt. Ibland skura jag toaletten med hans tandborste. Hahaha, såklart jag inte göm det sistnämna var ett skämt. Roligt va?. Tokiga Mingla!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Stackars in pv.. Hade jag gjort så mot Andreas hade han stuckit förlängesen .. skrattar

2008-05-22 @ 16:32:19
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Lene

haha sånt är så kul! jag får väl ta o bekänna mina såna påhitt nån dag

2008-05-22 @ 16:54:54
URL: http://faktalene.blogg.se/
Postat av: sejn

HAHAHAHAHA, det roliga är att jag kan verkligen se detta framför mig o särskilt din min när du gör det :)

2008-05-22 @ 22:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0