bye bye

Precis som att jag inte har varit ute och flängt hit och dit tillräckligt de senaste två månaderna. Jag sitter här nyduschad med en hejdlöst oredig mini-resväska bredvid mig. Ska nämligen åka till Göteborg ikväll. Kom lite hastigt inpå men jag är inte den som fegar för lite spontana utflykter. Åker dit i huvudsyfte att vara barnvakt men lite shopping ska vi nog hinna klämma in ändå. Även ett o annat blogginlägg ska jag nog kunna bjuda på. Jag lär ha en massa bilder att bjuda på söndag när jag kommer hem. Lite shoppingbilder och även på alla de kläder jag vann som jag fick hem igår.

Vi hörs imorgon alla mina små lärljungar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för trevlig läsning!

2008-05-23 @ 22:45:39
URL: http://yrhaetta.blogg.se/
Postat av: Micha

Svar: Jag trodde du menade att min sida var ful först, innan jag såg vem som skrivit kommentaren, hahaha.



Puss din fuling ;)

2008-05-24 @ 13:42:23
URL: http://eyeofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0