wake up little bitch

image80

Mingla är vaken. Med lite ny energi och fantasi för att leverera lite nya färska inlägg på bloggen. Finns det något roligare än att blogga? I´m lovein´it som Ronald Mcdonald skulle ha sagt samtidigt som han sätte tänderna i en mcfeast. Apropå Mcdonalds.. minns ni första gången ni var där? Det minns jag. Jag var där med min mamma, min moster och min kusin. Min moster och kusin hade varit där några gånger innan så dom hade koll på att hon och mamma skulle ha en bigmc och jag och min kusin skulle ha en HappyMeal. Fast jag var ett sånt retard-kid och inte fattade att det var skillnad på Mcdonalds och gatuköket i stan. Jag ville ju bostungurka på min hamburgare. Endast det! När jag fattade att den där jävla clownn i gul sparkdräkt inte hade det så undrade jag vad det var för mat dom serverade där egentligen. Men jag tog min jävla happy meal och satte mig och åt. I något bollhav har jag aldrig varit i. Jag vågade inte. Jag sa att jag var ett retard-kid va?

Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

Hej!
näe, jag kan faktiskt ingenting om det (blogg design) tyvärr! :(
fin blogg!
kram!

2008-03-16 @ 11:32:12
URL: http://lgk.blogg.se
Postat av: Denise.

Nej, jag kan dessvärre ingenting om design. :(
Jag har en spökhjälpare då det gäller sånt! ;P.

2008-03-16 @ 11:38:54
URL: http://Familyportrait.blogg.se
Postat av: lina

AHAHAH! underbar blogg har du alltså, jag kan inte säga att jag minst första första gången. men jag kommer ihåg när jag var riktigt liten och var på mcdonals, sprang runt hela mcdonals, utan skor hoppade runt och dog för presenten man fick med i happy meal. en sån där unge som man hade sett idag och bara velat slå till var jag!

2008-03-16 @ 12:09:07
URL: http://tjjugge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0