När man är dum..

image78Efter jobbet ikväll hade jag planer på att gå till Hemköp och bunkra upp med några flaskor Ramlösa i olika smaker, frukter och senaste numret av Veckoreyn. Allt var frid och fröjd, jag gick upp till Hemköp men precis utanför ångrade jag mig och vända och gick hem. Blev en liten omväg och nu ångrar jag mig att jag inte gick in och köpte mina grejer. Jag är sjukt sugen på Ramlösa och jag vet att jag kommer bli sugen på fruktsallad imorgon men då har jag inte tid att gå till affären. Så irriterande nu i efterhand. Jag stod ju precis utanför och vände hemåt. Idiot

Kommentarer
Postat av: Lexie

den irriterande känslan är jobbig, man ska verkligen inte tveka och göra tvärtom, blir så för mig ibland också...

2008-03-16 @ 07:32:34
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0