Fegis

image4Jag har en blogg/msn kompis som vi kan kalla för prinsessan. Hej på dig förresten. Hon bor i Scweitz eller hur det nu stavas. Ni vet säkert vilket land jag menar, annars är ni så dumma att ni inte ens är välkomna hit till denna blogget något mer. I vilket fall som helst så är hon aupair där och det enda hon gör är att snacka skit med mig på msn om dagarna och för det får hon en jädra massa tusenlappar i månaden. Om två veckor åker hon hem och nu undrar hon om jag vill ta över efter henne. Klart som fan att jag vill. Hur coolt hade det inte varit och vilken livserfarenhet dessutom. Men nu är det såhär att Mingla är världens mesigaste och fegaste som Gud har skapat. Jag vågar inte + att min engelska är lika bra som en 80år gammal tant som bor i en liten landsbygd på Kreta. Det är väl satan också. Jag vill verkligen. Jag hatar mig själv!!

Kommentarer
Postat av: Melody

Svar: Nja, sådär, vad är det du behöver hjälp med? (:

2008-03-10 @ 16:29:17
URL: http://www.absolutmelody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0