Cops

image90Igår körde polisen bakom mig. Jag höll mig strax under 90 ända tills dom tröttnade på mitt trams och körde om mig. Jag har all respekt man ska ha plus lite till för poliser. Deras ord är min lag. Skulle dom säga att jag borde äta råttgift till frukost så hade jag gjort det, eller om de hade sagt att jag skulle ta livet av mig så hade jag gjort det också. Ett av mina favoritprogram är Cops på 6:an. Det är lika spännande varje gång. Så spännande att jag inte ens hade märkt ifall brandlarmet hade gått här i lägenheten.

Kommentarer
Postat av: F R A J DU T T

Ajabaja ;)

2008-03-18 @ 22:20:06
URL: http://frajdutt.blogg.se
Postat av: www.sorvas.blogg.se

Bra Blogg!!! Rolig å läsa....

2008-03-18 @ 22:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0