Biobesök

image77

Alla känner vi väl igen oss i titanic-hysterin? Jag var typ tolv när den hade biopremiär och jag var några veckor senare och såg den tillsammans med min familj. Några veckor efter att alla andra i klassen hade hunnit se den sisådär 134 gånger, kunde repliker utan till, gick runt och nynnade på My heart will go on och skrev Leo Dicaprio med bläck på armarna/skolböckerna och på skoltoaletten. Jag hade hört överallt att dom grät hysteriskt i slutet på filmen. Det ville jag också. Jag satt där i biostolen och försökte tvinga fram tårarna när Leo halkar av brädan och sjunker. Det kom inga tårar men för att inte bli utanför gick jag dagen efter till skolan och sa också att jag hade gråtit hysteriskt att jag fick sitta kvar i biosalongen en halvtimme efter filmen för att lugna mig.

För övrigt så tyckte jag det var jättepinsamt att kolla på "sexscenen" när dom gökar i bilen. Jag bara önskade att personen bakom mig skulle slå mig i huvudet med en kastrull.

Kommentarer
Postat av: patte

hahahahah jag såg den på bio säkert 27 gånger.. jag åt inte ens upp mina kinapuffar så kär blev jag i Leo! PLUS att jag inte hade en aning om vem den där jävla celine var, att jag blev så förbannat att dom inte valde mIG som sjöng my heart will go on... jag undrar fortfarende varför dom inte jorde det...
det undrar dock inte alla i min närhet... (som hört mig sjunga..)

2008-03-15 @ 23:39:48
Postat av: Izabelle

Nej jag bor inte i stockholm:) Kul att se backstreet boys, hade jag också velat:)
Jag bor i göteborg;) Har ni inte Zara där du bor? God natt!

2008-03-15 @ 23:46:45
URL: http://honizabelle.blogg.se
Postat av: Izabelle

Var bor duär någo någnstans?:) Haha då kanske vi ses här nåongång eftersom jag nästa alltid är i gbg hahax)

2008-03-15 @ 23:49:59
URL: http://honizabelle.blogg.se
Postat av: marion

tack så mycket:)

2008-03-15 @ 23:52:26
URL: http://marionnords.blogg.se
Postat av: Sara

åh titanic.. älskade den filmen, såg den tre gånger på bio. why undra jag nu haha

2008-03-16 @ 00:04:02
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0