Snart läggdags

Sådär, nu ska jag inte iväg mer idag. Nyss hemkommen från strand-grillningen. Verkligen hur mysigt som helst och varmt. Kvällssol is the shit liksom. Jag och mina två tjejkompisar har skapat en ny liten tradition och det är att grilla på Söndagskvällarna. Ny grillning äger alltså rum nästa Söndag. Samma tid, samma plats som vi sa innan vi skiljdes åt men man kan aldrig lita på oss. Vi lär säkert leta upp ett nytt litet smultronställe i vår hemby under veckans gång. Vill ni vara med på vår söndagstradition krävs bara en sak. Att du bor i Södra Sverige och maila några rader om dig själv till [email protected]

NU ska jag dra en vinnare till armbandet...

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0