Måndag



Ibland önskar jag att man inte hade så många läsare som jag har. Ikväll är jag faktiskt lite sugen på att skriva lite detaljerat om hur visningen på den ena lägenheten gick till. Men eftersom jag är så Paranoid med stort P så inbillar jag mig att hyresvärden sitter och läser min blogg. Vilken fånig tanke va? Jag är en fåntratt. När vi körde till lägenheten var jag så rädd så jag visslade Robyn´s - do you realy want me jättesnabbt. Brukar göra det när jag är nervös.

Om jag säger såhär så spelar det ingen roll att lägenheten låg i ett av de mest eftertraktade områderna. Med en sån skum hyresvärd kommer jag ligga sömnlös varje natt = IG på tentorna i skolan. Han var en sån man som vi var helt övertygade om att han är expert på skatte-fifflande / hade bara pengar i huvudet / skulle inte säga till mig om han såg mig tappa en tjuga på gatan. Tar jag lägenheten så får jag inte ens skriva på ett kontrakt. Vilka knäppgökar det finns.

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Aha, vad synd! Du får komma på nästa paryt, eller bara komma överhuvudtaget .. Vore kul, men det har vi ju redan bestämt. Hehe.

2008-06-24 @ 00:42:33
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Jozie

Hallåååå!! Hur gick de på visingarna då? Tell me more tell me more :) kram

2008-06-26 @ 18:06:57
URL: http://vardagligaiaktagelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0