Frågor & svar

Oj vad många frågor det var att svara på. Vad kuligt.

1. Vad jobbar du med?
Jag jobbar inte längre. Nu är det sommarlov och jag ska bara njuta och roa mig innan skolan börjar i augusti.

2. Hur länge ska du bo i Göteborg?
Min utbildning är i ett år, så vi får se vart jag hamnar efter det året.

3. Hur länge har du bloggat?
Sen 2005. Men har haft en annan blogg innan jag började blogga på heymingla.

4.Vad heter du egentligen?
Du kan kalla mig för Mingla

5. Hur gammal är du?
22 jordsnurr

6. Vilka 3 saker skulle du ta med dig till en öde ö?
Arraksbollar, laptopen och min kamera

7. vem har designat din blogg?
Denna tjejen har designat min supersnygga blogg.

8. Vad är ditt värsta skräckscenario?
Att det ska komma en inbrottstjuv när jag är ensam hemma.

9. Hur blev din blogg så stor?
Min blogg är inte stor om man jämför med många andra bloggerskor som jag vill kalla stora. Jag är rätt anonym i min blogg vilket inte är så lockande i många läsares ögon. De flesta vill ha en ett ansikte framför sig på den blogg de läser. Så mina fans får föreställa sig hur jag ser ut. Jag har sagt det tidigare. Tänk dig Peter Harrysson och Anna Books kärleksbarn och du har ett ansikte på mig.

10. Hur många besökare har du?
Det variera väldigt mycket beroende på hur aktiv jag är med uppdateringarna. Genomsnitt mellan 1000 - 2000. Ibland mindre och ibland mer.

11. Hur träffades du och din pojkvän?
Min tjejkompis & min killkusin är BB-kompisar och hade en gemensam födelsedagsfest för några år sedan. Min kusin och min pojkvän jobbade ihop på den tiden så det är på den biten vi träffades.

12. Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?
4 år i december

12. När ska ni ha barn?
Inte än på många många år. När vi har varsitt ordentligt jobb och bra boende och det känns rätt helt enkelt.

13. Vilka är dina tre favoritaffärer?
Gina Tricot, H&M , Lindex

14. Vilket är ditt dröm-resmål?
Svårt att välja ett. Jag drömmer om att åka till Los Angeles, New York, Bahamas och Tokyo.

15. Favoritmat?
Tacos och grillad korv med bostongurka

16. Vad lyssnar du på för musik?
backstreet boys såklart

17. Favorit-tvprogram?
Andra avenyn & The Hills

18. Hur länge ska du blogga?
Länge till. Har inga planer på att sluta inom de närmaste åren. Har försökt sluta blogga tidigare men det är omöjligt.

19. Vad vill du jobba med i framtiden?
Jag vill jobba på en tidning eller inom TV i framtiden. Kan även tänka mig att bli egen företagare.

20. Hur kommer det sig att du började blogga?
Jag har för mycket fantasier och skit i huvudet för att hålla det inom mig. Jag älskar att skriva och vad kan inte då bli bättre att skriva i en blogg där man får respons på sina tankar och ideér?

21. I Vilka länder har du varit i? favoritställe?
Jag har inte varit så mycket utomlands men jag hoppas det kommer ändras inom de kommande åren. Jag har varit i Danmark, Bulgarien och i Grekland fem gånger. Mitt favoritställe på dessa ställerna är Korfu om man vill ha en lugn resa eller Hersonissos på Kreta om man vill ha party.

22. Favoritsexställning?
hänga på en trädgren med knävecken och bli påsatt bakifrån.

23. Har du några inbokade semesterplaner?
Ja. I juli ska jag och en kompis åka fem dagar till Göteborg och direkt efter ska jag till Stockholm i en vecka. I början av augusti blir det en restresa. Annars ska jag bara sola, bada och umgås med mina nära & kära innan jag flyttar.

24. Vad jobbar din pojkvän med?
Han jobbar inte. Han studerar till data-ingenjör.

25. Vad är det dyraste du köpt?
Det dyraste jag har köpt är min soffa. Om du tänker på kläder eller liknande så köper jag aldrig dyra kläder.

26. Har du några favoritbloggar?
Jag har många favorit-bloggar. Jag dras till bloggar som är skrivna av ambitiösa tjejer som har många bollar i luften och som man få livs-motivation av att läsa. Pauline och Frida är några bra exempel.

27. Du verkar shoppa mycket. Hur mycket shoppar du för?
Jag varken röker eller är ute på krogen varje helg, vilket man sparar oförskämt mycket på. Jag shoppar rätt mycket kanske men det är aldrig några dyra kläder. Hur mycket jag shoppar för beror på hur ekonomin ser ut varje månad. Mellan 0 - 1500 kronor.

28. Vad gör du om tio år?
Om tio år jobbar jag på ett jobb där jag trivs. Jag bor i min 15miljonsvilla och har ett par snälla barn som lyder sin mamma.

29. Har du körkort & bil?
Körkortet har jag snart haft i fyra år men ingen bil.

30. Du har en fin lägenhet. Vart har du köpt tapeten som du har i sovrummet och hur mycket kostar en rulle? Sen undrar jag även vart du har köpt din soffa och soff-kuddarna och hur mycket det kostade? Jag ska flytta hemifrån 1 juli och blev väldigt inspirerad till din inredning.
Tack, vad kul att höra! Tapeten i sovrummet fanns redan där när jag flyttade in men jag har sett den i många tapetaffärer så den finns nog överallt. Tyvärr har jag ingen aning om vad den kostar. Min soffa är köpt på MIO och kostade ca 10.000 när jag köpte den. Tror dock den är lite billigare nu. Mina kuddar är från märket Mairo och kostade 350 kr st.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det har till och med snöat här idag...det du..:)

2008-06-12 @ 20:01:03
URL: http://ochduvarsolskenet.blogg.se/
Postat av: Anonym

of course :/

2008-06-12 @ 20:14:45
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: sussii med dom "100 ungarna"

ja lite lite regn hära idag :(:(

2008-06-12 @ 20:20:02
URL: http://sussiiiii.blogg.se/
Postat av: Mischa

Svar: njae, regna gjorde det inte, men ush va tråkigt väder det var på morgonen! Som tur var blev det bättre på förmiddagen :D

2008-06-12 @ 20:21:08
URL: http://www.miischas.com
Postat av: Victor

Sen november förra året, hur så? :)

2008-06-12 @ 20:23:56
URL: http://v1ctor.blogg.se/
Postat av: Lisa

Trevlig kväll! :)

2008-06-12 @ 20:26:13
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se/
Postat av: A

Sen januari 2007, vilket du ser på bloggen , vänner ;)

2008-06-12 @ 20:26:21
URL: http://angelliica.blogg.se/
Postat av: A

Sen januari 2007, vilket du ser på bloggen , vännen ;)

2008-06-12 @ 20:26:32
URL: http://angelliica.blogg.se/
Postat av: Bravely

Jao, massor av regn nu när det äntligen har blivit sommarlov, men så brukar det vara :/

2008-06-12 @ 20:27:46
URL: http://bravely.blogg.se/
Postat av: Eva

Inte så länge. Sen Mars =) dudå?

2008-06-12 @ 20:28:15
URL: http://stjarnklart.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vi är flera som bloggar men vi har väl bloggat i tre månader kanske....

hur så?

2008-06-12 @ 20:29:19
URL: http://jeeenniifer.blogg.se/
Postat av: sanna

jag har bloggat sen den 9e oktober 2007. hade en annan blogg förut. varför undrar du?

ha det bra!

2008-06-12 @ 20:30:01
URL: http://timeandconfusion.blogg.se/
Postat av: emma

inte så länge hur så?

2008-06-12 @ 20:32:54
URL: http://blingblingstar.blogg.se/
Postat av: mystatements

Inte så värst länge, Why?

2008-06-12 @ 20:36:22
Postat av: Elin

Hej! Började precis, för ca 5 min sedan :) /Elin

2008-06-12 @ 20:45:03
URL: http://alvstorps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0