Ny vecka



Nu har jag tagit igen helgens blogging. Är ni nöjda ? Det får ni faktiskt vara för nu ska jag gå och sova. Ska ta en iskall dusch först för annars går det inte att sova i denna olidliga värme. Imorgon ska jag upp tidigt och åka till gymmet, sen ska jag hem och lägga mig ute med min älskade bok som jag har inte har läst i sen i fredags. Tyvärr så lär det bli lite dålig uppdatering på denna underbara blogg i veckan. Självklart blir det en ellere två uppdaterinar om dagen men ingen hetts-blogging :).

Min syster + systerdotter kommer till hemby´n och semestrar. Det kommer bli en massa bus och lek och framförallt en massa pussar & kramar. Hon är det enda barnet som jag kan tillbringa dygnet runt ihop med. Hon inte så löjlig som alla andra ungar är som skriker och gråter för det lilla minsta. Nopp, denna lilla tjej är som sin moster som skratta åt ingenting. Som t.ex när jag satte på mig världens största solhatt på Gina Tricot och gjorde en ful ljud-effekt. Hon skrattade så hon låg i vagnen medans jag fick stå och hålla i mig i en ställning för att jag skrattade minst lika mycket. Hon är världens bästa v

Kommentarer
Postat av: emmzy

haha ja det är sant, fast du behöver ju åtminstone inte känna dig ensam eftersom jag har ungefär de känslorna fast för några andra.. eller nej förresten, dina känslor för dem går nog aldrig att jämföra med någon annans ;P

2008-07-28 @ 08:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0