Min kompis



Detta inlägg är tillängat min kompis som jag faktiskt saknar lite nu..trots att hon är 5 minuters cykeltid från mig. Hon är så sjukt rolig och det är därför jag älskar henne. Trots att hon är lätt-retlig så är hon så fantastiskt rolig att det inte går att beskriva. Det räcker med att någon har fula skor eller tuggar fult så blir hon arg. Jag skrattar så fort hon öppnar munnen. Det var längesen vi åkte iväg på galej. Sist var förra sommaren, vi var på Öland och hyrde stuga. Vi skulle grilla i ösregn. Har vi bestämt oss för något så har vi. 2,5 h senare så var köttet klart och grillen var så sval att vi kunde slänga den direkt i avfallspåsen. Vi har massor med planer inför kommande höst. Den ena planen är så hemlig att vi knappt våga prata om det i telefon för att vi är rädda att moderaterna eller någon annan sitter och avlyssna oss. Det är en sån hemlighet som aldrig någonsin kommer nå någon annans öron. De fyra senaste kvällarna har vi legat och pratat i flera timmar innan vi somnade, precis som när man sov över med sina kompisar när man var 12.

Vi är såna som vet allt och lite till om varandra..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha ha ha ha vilka roliga bilder

2008-07-15 @ 21:55:52
Postat av: Anonym

ha ha ha ha ha ha vilka roliga bilder

2008-07-15 @ 21:55:54
Postat av: Anonym

ha ha ha ha ha ha vilka roliga bilder

2008-07-15 @ 21:55:57
Postat av: Anonym

ha ha ha ha ha ha vilka roliga bilder

2008-07-15 @ 21:55:59
Postat av: P

2008-07-16 @ 12:39:51
Postat av: Anonym

Hahaha!=)

2008-07-16 @ 12:40:04
URL: http://pauiiee.blogg.se/
Postat av: emelie

saknar dig med gumman!! sjuukt kul har vi haft =)

2008-07-16 @ 14:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0