Jag och hon

Ikväll när jag kom hem från Skåne så körde jag och min bästis till beachen. Vi har inte pratat ordentligt på hela helgen förutom 30 sms om dagen men det räknas inte. Hon har nämligen bott på värsta lyx-hotellet i Göteborg och sett Mamma Mia-musikalen och shoppat hela helgen så vi hade en heeel deel att prata om. Vi beslöt oss som sagt för att ta ett kvällsdopp och slappa i kvällssolen. Hur underbart var inte det då? Så svalkande och skönt. Sen satt vi på stranden och pratade tills solen hade gått ner.

Vet ni vad denna tjejen gjorde idag? Hon bråkade med en lapplisa så in i satiken och lapplisan hotade med att lappa hennes bil om hon inte flyttade den. " Har du lappat biljävlen när jag kommer tillbaka så vet jag faan vad jag gör alltså ".. skrek hon. När hon kom tillbaka så hade lapplisan lappat alla bilar utom hennes. Jag önskar också att folk hade respekt för mig. Jag önskar framför allt att jag var mer som min kompis som vågar höja rösten åt okända människor. Jag pratar som en liten hasselmus : (

Här får ni en massa bilder på min underbara vän. Ser ni hennes nya blåa strumpor som hon köpte i GBG ??










Kommentarer
Postat av: beautybible

Jag gillar dina bilder =)

2008-07-28 @ 15:46:41
URL: http://beautybible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0