Gårkvällen

Gårkvällen var verkligen hur rolig som helst. Speciellt på förfesten och när vi åt fylle-käk. Såklart så skrattade vi högst och mest av alla och ett tag trodde jag att kebabmästaren skulle fritera oss. Fast min kortvuxne vän är ju bästis med han så han hade nog lite mer tålamod med oss.

När jag och min vän går ut och sätter oss på en bänk så kommer en känd våldtäcktsman och sätter sig bredvid oss och pratar. Han var typ påverkad av mer än alkohol och jag gjorde mig så liten som möjligt så min friend fick sköta snacket. Som tur väl var så gick han sen. Glömmer aldrig för några år sedan när vi firade en kompis och han smög på oss så hennes låtsaspappa fick gå ut och prata honom till rätta så han skulle gå. Hugedamig för såna där toknissar.

Bilder från igår och från spelkvällen i tisdags kommer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0