Mår illa ..



Jag känner mig typ bakfull idag. Mår lite sådär konstigt spy-illa och helt seg i huvudet. Funderar på ifall det var något av det vi åt igår. I början av sommaren köpte vi på oss en massa vitlöksdressingar - hamburgerdressingar till sommarens grillkvällar och dom har min vän förvarat hemma hos sig. Hur länge håller sånt i kylen, är min tanke just nu? Jaja, det går nog över tills jag gifter mig. Har legat i skuggan och läst min bok nu. Ett par dagar till och jag kan åka och köpa ny pocket. Ikväll ska jag ut till ön. Där min kusin har sitt föräldrarhem. Ska hänga lite och jag ska även föreslå ett dopp i det blå.. om han hinner. Han ska utomlands imorgon med en massa folk så han skulle packa hela kvällen. So long

Kommentarer
Postat av: Anonym

hje hej :) självklart får du fråga en sak. jag vet att man inte ska göra så härar, men jag antar att någon gång ska man ju bryta...o.s.v. "regler" eju till för att brytas, lr hur? här är mitt mobil nr. hör av dig om du vill någontng. 0703954851

p.s: vad heter du?

kram ;P (hör av dig så snabbt så möjligt om du har mobil :) )

d.s

2008-07-31 @ 19:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0