Bio



Var på bio och såg Narnia ikväll. Det är egentligen ingen Mingla-film då jag dras till filmer med snygga high-school tjejer som har rosa rum och scrapbooks i bokhyllan. Men jag såg första filmen av Narnia så att se andra var en självklarhet. Trots att det är lite mycket slagsmål och höga pang-effekter för min smak så är den värd att se för djuren i filmen är så söta. Titta bara på lejonet. Sen tror jag att varenda en som satt i biosalen hade planer på att skaffa sig en mus eller en grävling som husdjur efter denna filmen. Det har jag iallafall. Gärna ett lejon också. Då skulle man inte behövt vara rädd för att inbrottstjuvar ska komma. Efter filmen körde jag hem till min friend och kollade på hennes apartment som jag har missat och sen åkte vi till beachen och tog ett kvällsdopp. Skönt och K A L L T. Morgondagens planer är träning på morgonen och minigolf på kvällen.

Kommentarer
Postat av: emmzy

hihi jag ska också spela minigolf ikväll :P och jag blev chockad när du skrev att du skulle gå på narnia. VERKLIGEN INTE en minglafilm :O) inte en emmzyfilm heller för den delen, vilket du ju vet, men jag gillar den konstigt nog också :) iallafall ettan.

2008-07-05 @ 10:18:50
URL: http://emmzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0