Applåderna nu, autograferna senare

Jag vill börja kvällens inlägg med att ge mig själv en stor eloge. Det är nämligen så att ibland är jag så rolig att jag blir avundsjuk på mina kompisar som har en så rolig kompis som mig. Tyvärr håller dom inte med. Jag har nämligen börjat med två nya bus. Ska jag berätta?

Bus 1. Jag får ett sms av någon kompis som skriver t.ex. " okej, jag är på Konsum nu. Kommer strax ". Då skickar jag ett sms tillbaka där jag skriver " Ja jag ser dig. Är vid mjölken ". hahahaha, Sjukt roligt när dom ringer upp och frågar vart jag är eftersom dom inte ser mig vid mjölken och jag egentligen sitter hemma och läser på Posh24.

Bus 2. Jag och en vän sitter och snacka på MSN. Hon skriver  " Ska kila nu, men är det okej att jag ringer om fem minuter? " Då skriver jag såhär tillbaka " jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, du har frågat det tre gånger nu. "


Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha, jag som trodde jag var ensam om den humorn (a)

2008-07-12 @ 15:56:19
URL: http://linnwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0