Utvilad

De senaste nätterna har jag inte lagt mig förrän runt 04-05 och sen stigit upp klockan 07. När jag inte får sova så blir jag ett åskmoln vilket igår visade sig genom skrik i 67467 decibel och gråt deluxe från min sida. Längesen jag var så trött och arg. Sov till klockan 12 idag så det var skönt och jag känner mig faktiskt piggare. Drack en smoothie till frukost och låg i skuggan och läste min nya bok. Brände mig igår så jag känner inte för att vara i solen. Sitter och läser lite bloggar nu vilket jag inte ha gjort på flera dagar. Ska äta tacos sen och ikväll blir de det vanliga hederliga kvällsdoppet med nära och kära.

Finns det något bättre än varma sommarkvällar?



Kommentarer
Postat av: emilia

fin bild

2008-08-15 @ 21:20:05
URL: http://cendrilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0