Söndag

Vilken slappar-söndag det är idag. Sitter och väntar på pojkvännen som snart kommer hit med en hög filmer och skräpmat. Ska ligga under täcket hela dagen och kolla. Givetvis blir det ett kvällsdopp ikväll. Ett måste!

Förresten så har jag redan gjort en ny blogg. Haha! Inväntar bara på att den ska bli designad så att jag kan börja så smått att uppdatera sen. Har registrerat mig på en helt annan sida än blogg.se så det ska bli spännande att blogga på ett helt nytt ställe. Fast trivs jag inte så kommer jag byta igen..bara så ni vet.

Om ni vill ha den nya bloggadressen så får ni maila till [email protected] så skickar jag ut ett mail med den nya adressen så fort jag har börjat blogga där.

Kommentarer
Postat av: elin

ha en bra dag :)

2008-08-03 @ 13:58:43
URL: http://elinwiberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja eller hur söndagar är alltid så slappa!

2008-08-03 @ 16:02:31
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0