Rolig kväll

Jag och pojkvännen tog oss ett långt och härligt kvällsdopp ikväll. Jag ljuger om jag säger att det var lika varmt som det har varit de senaste kvällarna men det blev ändå varmt när man hade doppat sig. Efteråt gick vi till gungarna och gungade.. precis som Ben & Meg i Sunset Beach som min vän sa när jag berättade att vi hade gungat. Har inte gungat på typ 10-15 år och gud vad roligt det var. Jag gapskrattade mer och mer ju högre upp jag kom. Men oj vad trött man blev efter det.

Pojkvännen: Jag kan inte minnas att man blev såhär trött av att gunga när man var liten
Jag: Nä, men då hade man ju inte typ 200 kg att gunga upp.

Sen satte vi oss på bryggan och kollade i H&Mkatalogen på lite höstkläder som vi ska beställa. Nu är jag supertrött och ska sova. Bilder kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hittade det på Hitta.se! Hade hennes för och efternamn och vart hon bodde så =)

2008-08-04 @ 08:24:36
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Mici

TACK så mycket, vad snällt av dig!

2008-08-04 @ 10:56:38
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0