hooo

På Måndag är det tre (!!!!) veckor kvar tills jag börjar skolan, 35 mil härifrån. 35 mil från min underbara boyfriend och mina helt fantastiska kompisar. Hur mycket jag än kommer sakna er alla så ska detta bli så sjukt roligt. Ärligt talat så har jag nog aldrig sett fram mot något så mycket som att flytta dessa 35 mil och börjar skolan. Denna sommar har varit en av de bästa i mitt liv och jag kommer med hög sannorlikhet att aldrig glömma Sommaren 2008. Sena kvällar och nätter, softa dagar, många utflykter, härliga grillkvällar, spelkvällar utomhus till solen börjar gå upp igen o.s.v.

Flera dagar i veckan möts jag och tjejerna upp och åker till någon strand och ta ett kvällsdopp. Finns det något härligare att plaska runt när ett svagt ljus från solen lyser över bryggan och båtarna? Allra helst skulle jag vilja fortsätta dessa dagar, kvällar och nätter med mina vänner ända fram till September när det börjar bli kallt och grått ute men efter flera års tankar om att flytta till en storstad så känner jag mig för första gången 110 % redo att fortsätta mitt liv med en ny vardag och ny miljö.

Det ska bli så otroligt roligt och det som är mest spännande är att jag verkligen inte har någon aning om vad jag är eller gör om ett exakt år. Hoppas ni följer mig genom bloggen :)

PS: Min vän sa upp sin lägenhet igår så nu är det spikat och klart att hon också flyttar de 35 milen och börjar skolan.  Underbart

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Näe, det står i papperna att risken finns att vi inte få sitta bredvid varandra.. kostar extra att sitta bredvid varandra.



169:- men det vet du ju ;)



Jaa.. erik Keding är grymt bra...

2008-08-02 @ 15:22:26
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Ja, jag blev lite förvånad för jag trodde att om man bokade ihop så fick man plats tillsammans.. Får se vad det kostar extra ...

2008-08-02 @ 15:26:32
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Anita

När jag ska börja min utbildning så måste jag flytta närmare 100 mil :p

2008-08-03 @ 20:17:03
URL: http://anitaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0