frukt-lunch

image123Jag tog en paus i städandet och gjorde mig en fruktsallad och sen hällde jag lite Brämhult hallon-juice över. När jag googlade på fruitsalad för att få upp en bild till detta inlägget fick det mig att tänka på när jag och min kompis var på Kreta för ett par år sedan. Varje dag på beachen kom det en gammal gammal kretansk kvinna med en jättestor låda på magen och sen gick och runt och skrek " FRÄJCH FRRRUT ". Min kompis tyckte detta var hysteriskt roligt och härmade den gamla kvinnan hela veckan. Ja, hon härmade kvinnan långt in på hösten om jag minns rätt.

Kommentarer
Postat av: nenne

Hej!
Haha nej tyvärr så är jag värdelös på bloggdesign. Måste säga att du har ju strået vassare desgin än min så, hjälp mej istället hehe!

2008-04-01 @ 18:19:30
URL: http://www.fernhed.blogg.se
Postat av: Sessan

Herregud, va gott det där såg ut!

2008-04-01 @ 22:47:34
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0