Sorry

 
 

Jag har ju glömt att berätta om den lilla grillningen vi hade i Söndags. Ni vet när jag var så desperat att jag Efterlyste en läsare som kunde komma och vara vår fjärde spelpartner. Ni var inte ensamma om att inte vilja komma. Vi ringde till alla människor i vår telefonbok och skämde ut oss. Men alla hade bättre saker för sig än att sitta och spela sällskapsspel med tre outsiders. Den värsta jag ringde var en gammal klasskompis som jag inte har pratat med på hundra år. Min kortrvuxna kompis ringde en tradig kille hon har efter sig och lär väl inte direkt slippa honom efter detta telefonsamtalet och min långa kompis värsta samtal var till en kärring på hennes jobb. Vi var alltså desperata. Till slut var min boyfriend snäll nog att komma efter lite mutningar och tjat. Det slutade iallafall med en lyckad grillning och skrattattacker deluxe.


Kommentarer
Postat av: Jonna

det spelet är sjukt kul.. synd att inte jag ringde er, haha! :)

2008-05-20 @ 19:49:39
URL: http://jonnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0