roligt



Vilket skämt jag är! Om ni läste det nedesta inlägget så har jag påstått i en meningslös mening att jag har en liten skalle. Det är det sista jag har. Min skalle är bautastor. Det är nåt som går i generna. Mina syskon och kusin har samma problem som mig. Det är inget jag mår dåligt över..längre. Det var värre när man var liten och fick skicka efter special-tillverkade cykelhjälmar från Amerika. Hehe, nu skojade jag ju igen. Det var kul. Min studentmössa var i näst största storleken. Jag hoppas inte Blondinbella har detta problemet när hennes dag är kommen. Det hade förstört hennes image. Precis som min kompis som inte kan erkänna för någon förutom mig att hon har knullat en special guy.. " det kommer förstöra min coola image om det kommer ut " brukar hon säga. Det är lite roligt. För mig, inte för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0