Lustigkurrar

Blogg.se vet om att inte namn + bloggadress blir sparat i kommentarfältet när man bytt över till publishme. Det har dom vetat om hela tiden. Blogg.se vet om att bloggen hackar sig så fort det börjar bli kväll. Blogg.se vet om att det ibland inte funkar att lägga upp bilder. Blogg.se vet om att man inte kan se antal kommentarer på publishme. Blogg.se vet om att man inte kan hamna på aktiva listan genom publishme. Blogg.se vet tydligen inte om att dom suger. Hur lång tid ska det ta att få byta över till den andra plattformen? Jag tror att Roland och Annsofie ska låta några andra sköta denna servern.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Jag avskyr också blogg.se alltså. Jag smutskastar nog dem en del i min artikel är jag rädd. Men vadfan, de är ju lite speciella så.. Ja, det blev redigering ändå ;)



/Du vet vem

2008-05-19 @ 16:31:34
Postat av: Micha

Kan man inte hamna på aktiva listan? FY FAN VAD SUGIGT! Då kan de ju lika bra lägga ner hela skiten.

2008-05-20 @ 14:52:31
URL: http://eyeofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0