I know



Jag har fått en hel del klagomål de senaste dygnen att ni inte har kunnat besöka min supertrevliga och mysiga blogg. Jag förstår att ni har legat sömnlösa och inte haft något aptit. Men jag tror det är löst. Fick lite problem med reklambannern som ska pryda den högra spalten så fint. Har mailat företaget och jag lägger inte in bannern förrän problemet är löst. Jag vet själv hur det är när man ska in på sin favoritblogg och det inte fungerar. För att inte tala om när personen inte har uppdaterat. Man får sån panik att det pulsera i hela kroppen. Jobbigt. Så varsågod och läs det ni har missat mina små praliner.  

Kommentarer
Postat av: Lexie

tack så mycket :)

spännande, ser fram emot bilder :)

2008-05-20 @ 20:50:11
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0