Frågespalt

image332

Jag har blivit utmanad av mina favoritbloggare Pauline, så nu får ni chansen attt lära känna Mingla lite. Busigt va?

Tre namn jag lyssnar till: Mingla, Pingla och Vingla
Någonting jag tycker om med mig själv: Jag har lätt till skratt.
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är kräsen
Detta är jag rädd för: Att få svamp i "fiffiga frida"
Tre saker jag vill ha varje dag: perfekta ögonbryn, fötter utan förhårdnader och arraksbollar
Tre saker jag absolut inte kan göra: rensa golvbrunnen i duschen, räkna ekvationer och laga mat
Detta tycker jag om att göra: Blogga, gymma och titta på andra avenyn
Detta vill jag göra just nu: Sova, få hålla i mina skattepengar och resa till L.A
Bästa känslan: söndagar, måndagar och tisdagar kl 20.00 när Andra avenyn visas på SVT
Värsta känslan: Att vara utfryst
Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har/är: Snäll och pålitlig
Är jag kär just nu?:  hihihi ja
Jag vill gifta mig: yeah ma´m
Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa till Tokyo, få Ashley Olsen´s autograf och känna på Bsb-brian.
Min käraste ägodel: laptopen
Något jag vill ha i present: En mac hade suttit fint i kistan.
Detta har jag på mig just nu: haha, jobbig fråga just nu. Jag har min nya bikiniöverdel, hudfärgade strumpbyxor och BjörnBorg-trosor. *sexy girl*
Favoritkläder: Tunikor
Favoritdjur: kise-missar
Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pojkband 4ever.
Då grät jag senast: När jag blev mobbad på mitt förra jobb. Snyft
Stjärntecken: Firre
En bok jag gillar: Gravidchock
En film jag gillar: Hundtricket
TV-program jag gillar: Andra avenyn & The Hills
Favoritdoft: Armani-diamonds, gucci-rush 2, hugo boss-pure purple.
Detta äter jag gärna: Arraksbollar och tacos
Dricker helst: vanligt kranvatten
Favoritgodis: naturgodis
Hit vill jag gärna åka på semester: Usa, tokyo, bahamas och Norrbotten.
Färgen på mina ögon: Blå-grå.
Min längd: 1,53
Jag tror på: ingen, inte ens mig själv.
Jag spelar: bus
Person/er jag beundrar: Alla som når dit dom vill
Så här bor jag: på 58 kvadratmeter
Det här tänder mig: Charm och utstrålning
Det här gör mig avtänd:  snus på tänderna
Favoritfärg: Lila
Favoritcitat: "Allt är tillåtet tills man får en tillsägelse", sagt av mig själv.
En hemlighet jag vet: att Markoolio är dirty i sängkammaren
Den bästa present jag "fått": en swedbank-check
Senast köpta skiva: Jag har inte köpt skivor på hundra år, men jag fick Backstreet Boys nyaste när jag fyllde år
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Min nya hårfärg
Det jag är missnöjd med: min fladdriga mage, mina ryggvalkar, mina cellulitben och  mina feta förhårdnader-fötter.
Udda förmåga/egenskap: jag slår vem som helst i Tetriz
Om jag vore ett djur skulle jag vara: en kise-miss
Tre personer jag vill ska göra detta test: Patricia och alla andra som läser min blogg.

Kommentarer
Postat av: Lexie

det var en rolig utmaning :)

2008-05-05 @ 22:08:35
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Smurr

kul med en lista

2008-05-05 @ 22:42:42
Postat av: Jajja

meeehhh

2008-05-05 @ 22:43:22
Postat av: daniela

riktigt kul! underhållande att läsa :D

2008-05-06 @ 22:44:09
URL: http://daniela2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0