Vänner

Midsommaraftonen är över. Trots att  vi inte drack en enda liten droppe alkohol igår och la oss någorlunda tidigt så är jag verkligen skittrött idag. Känns som jag har vallfärdat till det heliga landet hela natten. Har försökt få tag i några vanliga hederliga banankartonger i affärerna nu på morgonkvisten men får bara till svar "Av miljövänliga själ så slänger vi dom direkt. " Detta fjanteriet om miljön. Tycker det börjar gå till överdrift. Just därför slängde jag glaset i soptunnan från ljusstaken som min kära katt rev ner imorse.

Eftersom jag inte får tag på några ynkliga banan-kartonger får jag helt enkelt packa ner alla o-ömtåliga saker i plastsäckar och fortsätta jakten på flytt-lådor ikväll. Men nu har jag fastnat framför Vänner säsong fyra! Pheobe tror att en katt hon hittar är hennes mamma. Det påminner lite om mig själv, för jag tror att min katt är min son.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0