torsdag

image240

Nu är det exakt en vecka som jag har legat hemma. Jag får panik snart. Ingen vågar träffa mig för dom är rädda att de ska bli smittade. Töntar tycker jag. En liten glass i solskenet kan väl inte skada? Jag ska faktiskt tvätta mitt oförskämda skitiga hår och sen ska jag gå till affären och handla lite bak-ingredienser. Funderar på att ha stor-bak i mitt lilla (!!) kök i eftermiddag. Kanske kan jag locka hit någon att äta mina kakor tillsammans med mig ikväll. Har ni något gott recept på nån kaka?

Kommentarer
Postat av: Micha

Svar: haha, ja leta. jag tror hon bor där i alla fall, åtminstone så HAR hon bott där ;P Läs och kommentera mina senaste inlägg din tönt ;)

2008-04-24 @ 12:11:26
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Katta

Hej! såg att du kommenterat i min blogg:)
Men nej, jag är inte bra på bloggdesign =/ min kompis hjälpte mig! hehe..
men tack iaf =)

2008-04-24 @ 12:32:02
URL: http://kisserina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0