Skabbish

image238

Alltid när jag går hemifrån från min jättestökig apartment så brukar jag inbilla mig om hur det kommer börja brinna, om hur toaletten börjar läcka eller att något annat händer så hyresvärden måste bryta sig in i min lägenhet. Eftersom jag varit sjuk sen jag kom hem från huvudstaden så har jag inte pallat packat upp mina väskor, eller jo det har jag på sätt och vis. Men alla dom kläderna ligger utspridda på golven. För att inte tala om disken i köket. Det ser ut som att jag delar mina 58 kvm med mina 3 tonårssöner.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Yes, I'll darling. Jaha, vad är det för utbildning du sökt? Jag pluggar naturvetenskap på gymnasiet. Extra knäcker vissa dagar som kassörska på Mc Donalds Avenyn, jobbar med Göteborgs ungdomssatsning samt lite andra arrangemang, lirar handboll, shoppar och älskar att bara mingla omkring i solen. Sedan är housemusik och att dj:a någonting jag älskar otroligt mycket. Själv då?

2008-04-19 @ 13:45:00
URL: http://nicolebitchie.blogg.se
Postat av: N i n a

Fin blogg du har :)

2008-04-19 @ 13:50:52
URL: http://nijna.blogg.se
Postat av: patte

blablbalblalbalbllbbbbbbbbllaaaa uppdatera dååååååå

2008-04-19 @ 14:01:50
Postat av: Anonym

jag vill ha choklad!!

2008-04-19 @ 14:02:09
Postat av: Jennie & Exxa

Jaa det blir nog en del mys i helgen. Tyvärr är han inte vår, vi har bara lånat honom :/ Men om allt går som det ska så ska vi köpa en valp efter honom till nästa sommar :)

2008-04-19 @ 14:04:31
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0