Paus

image243

Nu är första kakan klar och jag ska ta mig en timmes paus innan jag påbörjar kaka nr 2. och kolla på flickorna i The Hills. Nu när jag varit sjuk i en vecka så har jag följt det dramatiskt. Jag har mina perioder med den serien. Inte för att den är dålig. Tvärtom. En av de bättre realityserierna faktiskt men eftersom det går på MTV blir det lätt att jag glömmer bort det. MTV går mest på morgorna i min apartment för att vakna till lite discomjusic. Men nu är The hills för att stanna i mitt tv-hjärta. Lauren är förresten en av världens hetaste fruntimmer. Vem är er favorit i The hills?

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jo jag vet men eftersom att man sparar 700 kronor på att köpa säsongskortet under sommaren så gör jag alltid det :) Ett stort plus är att slippa betala 690 kronor varje månad! :)

2008-04-24 @ 17:44:43
URL: http://stephaniessecret.blogg.se
Postat av: Micha

Har aldrig sett den serien..

2008-04-24 @ 19:13:28
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0