Typiskt mig



Sitter här och slå mig själv med en stekpanna av modell deluxe. Ett råd till er: Sms:a aldrig samtidigt när ni är inne i ett tvprogram. Det gjorde jag idag. Vet ni hur jag avslutar sms:et? PUSS. Det var inte till vem som helst som jag skickade denna töntiga "hej-då-fras" utan till tjejen som ska visa sin lägenhet för mig imorgon. GUUUD vad pinsamt. Jag skriver inte ens puss till mina närmaste bästisar och framförallt inte till okända människor. Vad ska hon tro om mig? Hon tror säkert att jag är en liten 16åring som ska börja gymnasiet i höst som pussar & kramar sina vänner hejvilt på stan. Ush, vad pinsamt detta blir imorgon. Jag förstår henne om hon inte vill hyra ut sin lägenhet till mig.

PS: Jag tycker det är jobbigt med närgågna personer. Som ska pussas och kramas om man ses på stan. Jag blir nervös i såna sammanhang och vill bara slita mig loss och köra ett vanligt hederligt handslag.

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jag håller fullständigt med dig om det .. det är fruktansvärt jobbigt när någon vill krama en så fort man ses som om man inte hade setts på tio år eller nåt .. .Och du, det där var pinsamt, med pussen i smset, men hon tog nog inte det så farligt M)

2008-06-24 @ 00:41:14
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0