Utmaning

Vad passar inte bättre än en liten utmaning såhär på Lördagseftermiddagen? Jag blev utmanad av min alldeles strålande msn-kompis Patricia.

Reglerna:
-Berätta 7 sanningar om dig själv
-Utmana sedan hur många du vill i slutet av ditt inlägg

1. Jag hatar barn. Dom är fula, äckliga, störda och irriterande. Men endå vill jag ha fyra stycken i framtiden.
2. Hade jag haft bra betyg hade jag sökt mäklare-programmet men har nu en dröm om att jobba inom media.
3. Jag har en korthårig perser som är mitt allt. Han är det bästa jag har lagt pengar på någonsin och jag skulle göra allt för honom.
4. Tycker det är hysteriskt roligt att hitta på bus
5. Jag är fruktansvärt envis och blir arg när jag inte får som jag vill
6. Jag är livrädd över att det ska komma en inbrottstjuv när jag är hemma själv
7. Ibland inbillar jag mig att det finns en orm i min lägenhet. Typ en som är slingrad runt duschstången eller ligger ihoprullad bakom dörren i sovrummet.

Alla som läser detta utmanar jag

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Shit, svårt ju ..

Men skall göra den, ett ögonblick.

2008-05-17 @ 15:29:19
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Lene

jag trodde att jag var typ ensam om att hata barn.. jag har ju, till skillnad från dej, absolut inga planer på att skaffa skitungar nån gång i livet!! Blä för barn

2008-05-17 @ 21:55:04
URL: http://faktalene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0