tiden går


Gymgrossisten har fri fakt hela veckan ut

Jag känner ett sånt hejdlöst sug efter att knappra ner några ord i min blogg. Men de där jävla kalmarborna som sköter bloggen hindra mig. Jag hatar publishme. Jag får panik om de inte gör något åt plattformsbytet inom en snar framtid. Under tiden dom håller på att byta över ska jag beställa mig ett par gym-handskar för att få bättre grepp. Min handsvett i gymmet är lika illa som när en 14årig kille får när han ska hålla sin tjej i hand första gången. Jag och min boyfriend ska även åka och träna ett kort pass idag. Vi är båda vädigt sega och har träningsvärk så det blir nog inte mer än en halvtimmes motion för båda. Kvällen ska avslutas med säsongens sista Andra aveny-avsnitt. Hudegamig vad spännande det kommer bli, som krösamaja hade sagt.

Kommentarer
Postat av: linnea

Andra avenyn är så sjukt bra ! :)

2008-05-20 @ 16:57:09
URL: http://almin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0