Romantiskt



Jag och min boyfriend har i tre års tid försökt skapa ett gemensamt intresse. Så vi blir som det där Romeo&Julia-paret som vi vill att alla ska se oss som. Vi vill att folk ska stanna upp så fort vi gå ut genom dörren, lägga huvudet på sne och yla naaaaaaw samtidigt som dom tänker " sånt förhållande vill jag också ha. dom gör verkligen allt tillsammans ". Vi beslöt oss för att börja gymma. Jag insåg att min motion med att gå upp o ner för mina tre trappor inte räcker och min pojkvän insåg att han vill bli lika stark som Pippi Långstrump. Tillsammans tog vi varann i handen och köpte varsitt gymkort och på 5 röda sekunder så hade vi skapat oss ett gemensamt intresse. Min pojkvän gjorde mig till the happines girlie in the world när han igår avslöjade den stora nyheten att han har börjat läsa bloggar. Jag målade genast upp ett drömscenario när vi sitter där i soffan med våra datorer. Läser lite bloggar för att diskutera innehållet vid läggdags. Han visade sin favoritblogg och jag vaknade till verkligheten. Vi får nog nöja oss med att endast ha det där gym-intresset ihop tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0