Pust och stön



Åh, vad jag känner mig frustrated. Det är så jobbigt att inte veta om man ska ta sina banan-lådor och förflytta sig till Göteborg i höst eller vad man nu ska göra. Är väl inte direkt ensam om att sitta och vänta på besked om att komma in på en utbildning men vi får gott hålla oss sysselsatta till slutet av Juni när antagningsbeskeden dimper ner på hallgolvet. Ikväll innan läggdags ska jag knyta mina händer och be till Gud om att han ska göra min höst lyckligare än vad denna vinter har varit. När jag var liten brukade jag be till Gud om att vi skulle göra Catch the flag på gympan i skolan. Det var det roligaste jag visste..

Kommentarer
Postat av: Lene

I know the feeling.. Just nu vet jag ju inte vart i Sverige jag kommer hamna sen. Vill ju bo kvar i Växjö men chansen för att få jobb här är ju minimal

2008-05-17 @ 21:57:02
URL: http://faktalene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0