Kaos

 
"jossan" är inte i Boston. Hon är på Stureplan.

Det är inte bara på Andra Avenyn´s chat som det är kaos ikväll. Även min inkorg på mobilen flippar ur totalt snart. (hehe, nu överdrev jag. Ville bara att ni skulle tro att jag är en sån där populär tjej). Men ikväll har jag faktiskt fått en massa sms från vänner och ovänner. (nu var jag sådär rolig igen. jag har inte fått sms från några ovänner.) Dessa smsen har fungerat lite som ett slags forum. Alla vill prata Andra avenyn med mig ikväll. Alla vill prata och diskutera säsongens sista avsnitt. Var det rätt eller fel att hon dog? Vilka ska fortsätta gå kvar på Harry Brandelius? Vad kommer hända med Lotta och Roland? Kommer Roxanna och Davids dotter heta Linda? Visst var hästen snygg i kostym? Varför förknippar man Liv och hennes liv med Skärgårdsdoktorn-Wilmas?  Var Olgas klänning rätt? (hehe, det har vi inte pratat om än. Jag och mina vänner har inte samma relation som Frida Fahrman och Elin Kling). Själv så hoppas jag inte att den där jävla tönt Filip Berg ska vara med i säsong två. Drygare människa får man väl leta efter.

Kommentarer
Postat av: Micha

Fan vilket roligt inlägg. Hahaha. Och ja, vi har också tänkt tanken att Roxannas unge kommer heta Linda. Jag lovar att den kommer det, tragiskt ju!

2008-05-20 @ 22:36:58
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: patricia

ameh! filip berg va ju enda anledningen att man börja kolla på skiten från första början!

2008-05-20 @ 22:40:28
URL: http://patriciafalinder.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Sådär, nu har jag addat dig.



Jag visste att någon skulle dö, typ Hästen eller nåt, men hon, vår älskade Angelica. Det är fel! Fan vad jag grät, det kom så plötsligt trots att man visste att han skulle skjuta någon. Jag trodde med all säkerhet att Hästen skulle ta kulan men han hann inte.



Jag vill inte heller att den skådisen skall vara med till hösten, han är inte bra och var det inte i Hip Hip Hora heller..

KOm ut på msn så kan vi disskutera, måste.

2008-05-21 @ 07:24:28
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: fijan

Det är faktiskt inte säkert att Angelica dog :P

2008-05-22 @ 14:38:40
URL: http://sofijaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0