idérik

Jobbat ikväll. Skissade emellanåt på lite kläder jag har planer att försöka sy inom snar framtid. Jag valde att skriva att jag skissade, för det låter liksom coolare än att rita. Hade jag visat er mina små skissningar så hade ni höjt på ögonbrynet och frågat ifall det är en clowndräkt jag ska sy men vem vet. När jag har blivit varm i byxan i min lilla syverkstad med mitt lilla block och blyertspenna så kanske jag blir nya Bea Szenfeld. Då hade ni nog ångrat varje gång ni varit elaka mot mig. Har jag inte dugit innan så tänker jag inte duga när jag är Sveriges coolaste kläd-designer. Kanske etablerar jag min lilla studio i Hollywood. Jag har så mycket idéer i min lilla skalle. Måste verkligen sätta igång att sy. Det är en massa ideér som står på kö för att komma in i min hjärna.

Kommentarer
Postat av: Lene

vad du är kreativ! jag är världens sämsta på att sy:( jag är inte bra på något som har med kreativitet att göra iofs:)

2008-05-22 @ 23:01:44
URL: http://faktalene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0