I´m here

image376

Friday! Eftermiddagen bjöd på en dricka-fika tillsammans med goda vänner i solskenet. Det behövde min förkyldning kände jag. En kall dricka och lite skratt & skvaller i sommarvärmen. Imorgon ska jag förbli hemma hela dagen för jag har varit igång hela dagen och känner mig ännu sjukare nu (hehe, det kommer jag inte säga under förmiddagen, då kommer jag ligga och vara apatisk i sängen för att jag är så uttråkad). Nu vill jag bli frisk och kunna gå till gymmet.  Imorgon ska det bli 25 grader varmt. Vad tror ni om att tillbringa hela sin lördag i solstolen?

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag är också förkyld :/
krya på dig !

2008-05-09 @ 23:55:20
URL: http://vinblad.blogg.se
Postat av: Yegane

Hejsan, vad tycker du om tjejer som klär sig slampigt? Min pojkvän har en tjejkompis som har det. Och jag är så emot tjejers som klär sig slampigt. Vad tycker du
man ska göra i en sådan situation? Har skrivit lite på min blogg om det. Om hur tjejen beter sig mot mig, alltså min pojkväns tjejkompis men jag behöver lite resonemang. Skulle vara tacksam för svar!

Sov gott
Yegane

2008-05-10 @ 03:04:02
URL: http://yegane.blogg.se
Postat av: Micha

Svar: Hej! Godmorgon nu ;) Min kväll var kanon, skriver väl mer om den i bloggen sedan, bloggnörd som jag blivit av Emmzys frånvaro ;) Hade ni det bra igår då?

2008-05-10 @ 10:24:05
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0