fniss fniss

Bloggsuget, bloggfantasin och bloggmotivationen börjar gå mot sitt slut. Jag har bestämt mig för att avsluta här och gå vidare. Detta är ingenting för mig längre. Inte idag. Men imorgon. För ni ska jag gå och sova. Hihihi, erkänn att ni typ blev genomsvettiga och skakis för att ni trodde jag skulle sluta blogga? Never ever. Kommer inte på frågan.  Hörrni, ett litet leende på läpparna kan jag väl få? Jag skojade ju bara. Jag ska sova. Har bloggat tillräckligt för ikväll. Ska krypa ner i min lilla 90säng i mitt gamla flickrum och sova. Natti natti mina små lärljungar.


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Du får ta och åka hit och hälsa på mig ;)

Så åker vi dit...

2008-05-23 @ 10:21:04
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0