Fixat & klart



Nu har jag gjort min beställning på  tävling som jag vann igår. För 500 kr fick jag 5 linnen, 1 par leggings och 1 par coola strumpor. Perfekt med en massa linnen nu till sommaren. Bilder kommer när jag får hem plaggen. Apropå kläder så borde jag nog gå och duscha. Jag har sprungit runt naken här sen jag vaknade. Trots att jag är hemma själv i min lägenhet så inbillar jag mig att typ hyresvärden ska låsa upp dörren och komma in. Flera av mina kompisar har varit med om såna crazy grejer att deras hyresvärdar bara gå in för att de ska kolla elementerna, fönsterna eller vad det nu kan vara. Jag hade blivit livrädd och skitförbannad. Men jag sitter på en filt. Kommer hyresvärden är det bara att ta den runt sig. Har en känlsa av att det hade blivit lite dålig stämning annars ifall jag satt här vid datorn alldeles naked när han öppnade dörren.. då hade han bara fått dumma bilder av mig nästa gång han ska kolla ifall hyran har kommit in på sitt lilla fastighetskonto.

Kommentarer
Postat av: Lene

hehe helt klart!



problemet är nog att min mamma sitter hemma o funderar på hur hon ska göra och tänker antagligen "jag kan ha mina prylar i lenes väska, för det har jag ju alltid annars när vi är iväg" haha... måste säga till henne det ikväll att jag nog inte har väska med mej, annars blir det jobbigt

2008-05-15 @ 14:38:49
URL: http://faktalene.blogg.se/
Postat av: vivan

grattis till vinsten...måste ha varit kul att ge sig iväg och shoppa upp dem...för de var ju till för det....kramiz

2008-05-15 @ 18:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0