En liten present till er läsare

En present till jag er vill ge.
Så jag slipper på mina bara knä be.
Allt är inte guld som glimma.
Därför passar jag på att rimma.



Lene bor i Växjö och har en sluttenta på G, så vi får hoppas att hon inte bli sne. Patte bor i ett studentrum med heltäckningsmatta från 87, där är hon hemmafru. Hanapee bor i Sundsvall och hennes sysselsättning är att onanera, vi får hoppas att ingen vill konkurrera. Johanna bor i Eskilstuna och studerar. Det tycker jag är bra och då blir hon kanske gla´. Marica bor i Björketorp och arbetar som avsynare. Kanske roligare än att jobba som avsugare. Jobbar och bor i Örebro gör Dookie, kanske äter hon mycket cookie. Ida-Maria bor i Linköping och är hungrig. I sommar kanske hon kör en hoj till Trelleborg. Godissugen och bor i Sandviken gör Lisa, vi får hoppas att hon inte tycker om att fisa. Malin i Alafors tycker om att blogga. Kanske har hon en egen logga. Camilla i Norrköping lämnade en kommentar, tur att det inte var en dromedar. Nathalie bor både i Småland och i Italien. Kanske säljer hon Pizza för att kunna flyga över till Ibiza. Emelie bor i Linköping och är lat. Hon tycker det är roligt med citat. Malin bor i Vännäsby. Jag hoppas att hon känner sig kry och inte längre spy. Zandra i Kil är trött. Kanske har sprungit flera mil eller kastat pil. I Spånga bor Fanny och hon tycker om att spela gitarr. Kanske blir hon ett proffs om har håret uppsatt i en tofs. Emy studerar i Örebro. Vem vet, kanske ska hon bygga en bro. Alessandra i Haninge är hatisk. Förhoppningsvis är hon inte apatisk. I Haninge bor handbollsspelaren Sarah och hon med killar vill sig para. I Sollentuna bor Mimi och hon är kär. Kanske heter hennes pojkvän Pär. Studerar i Haninge gör även Serena. Hon har bettskena och inget mera. I Södertälje bor Michaela och drömmer att få gästspela i Venezuela. Malin i Göteborg och gillar att festa. Kanske hon en joint testa.

Kommentarer
Postat av: Apungen

Du undrade om jag fick betalt för att blogga, svaret är nej..

2008-05-29 @ 20:00:24
URL: http://apungens.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Haha, du är väl go =)

2008-05-29 @ 21:17:31
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nej jag har inte fått några elaka kommentrer än så länge i alla fall

2008-05-29 @ 21:43:46
URL: http://elisabethstride.blogg.se/
Postat av: Louise

haha! Häftig :) gjort den själv?

2008-05-29 @ 22:31:43
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Lene

åhh vad du kan! blev bra ju

2008-05-30 @ 09:27:45
URL: http://faktalene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0