sjuk

image2

Det är förjävla synd om mig alltså. Efter att gått runt och känt mig som Ozzy Osbourne de senaste dagarna så bröt helvetet ut igår kväll. En förkylning som vi kan jämföra med testikelinflamation. Enligt mina egna spekulationer så kan jag tänka mig att det är ungefär lika förjävligt att dra på sig. Jag har gått runt i trosor och linne hela dagen, soffbordet är fullt med snorpapper, 4 olika nässpray, alla smaker i Fischermans och en gul burk med vaselin. Jag har väl mått bättre om man säger så.

Kommentarer
Postat av: patricia

äter du vaselin? hahahah

2008-03-10 @ 15:50:34
Postat av: Armin

Hejsan!

Tänkte bara tipsa som att du kan tjäna pengar på din blogg! Jag tjänar själv runt 800 kr per månad på min blogg!

Klicka på den här sidan för att få veta mer:

http://www.ifonesverige.se/tavlingar/tjana-pengar-pa-din-blogg/

ha en trevlig dag!

Postat av: Anonym

Nej gud de är jag verkligen inte! Jag kan inte ett dugg :p Men du har ju en jätte fin sida, kanske du vill hjälpa mig? :)

2008-03-10 @ 15:54:40
Postat av: paatricia

krya på dig föresten :)

2008-03-10 @ 15:59:21
Postat av: ellen

jag har hört att man blir frisk av snickers, testa det ;)

2008-03-10 @ 15:59:56
Postat av: Natta

svar: nja är inte vidare bra på bloggdesign ;o

2008-03-10 @ 16:18:33
URL: http://bambistjarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0