Orkar inte komma på någon rubrik idag.

image96

Igår när jag gick och la mig hade jag planerat att inte stiga upp innan klockan tio idag. Jag hade även planerat att jag skulle göra klart psykologiarbetet och städa lägenheten. Min karl väckte mig klockan 06:45 av orden " Oj, vad mycket snö det är ute". Hade ju räknat med att det var så mycket snö att vi kunde bygga snögubbar på bakgården och hyresvärden mutade oss med en månads gratis hyra om vi hjälpte honom att snöskotta. Så mycket snö var det inte på långa vägar, men min pojkvän är ju en stadsunge och här i stan är det ju snö var tioende år ungefär så det var klart att han tyckte 2 cm snö var mycket. Tack vare att han väckte mig så tidigt så är jag fruktansvärt trött och att städa 58 kvm eller sitta och skriva en psykologiuppsats är det inte på tal om. Däremot ska jag och mina girlfriends åka pulka ikväll i buschen, för där är det nog snö.

Kommentarer
Postat av: Laban

Vad hände med dina provocerande inlägg? de roliga inläggen? med glimten i ögat? saknar dom.. :(

2008-03-22 @ 15:05:49
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0