inflyttningspartaj

image32

Det luktar inflyttningsfest på lördag. Inte i min lägenhet dock utan i en vän som har beslutat sig för att bli stadsbo. Förnuftigt tycker jag. Som tur väl så har jag en halv flaska vodka, en näsan full flaska martini och en till flaska som jag inte minns vad det är i. Det har legat på översta hyllan i kylen i flera månader så jag har faktiskt hunnit glömma vad det är för något. Känns bra att jag har en del att välja på. Lägga pengar på sprit är värre än att lägga pengar på tops och tandkräm. Ska träffa en annan vän ute för att gå till en sportclub och spela JackVegas och dricka öl. Jag som inte ens dricker öl.. men att sitta på en sportclub med träbalkar på väggen och en massa inramade fotbollstshirt, passar inte riktigt en cosmopolitan in.

Kommentarer
Postat av: C

Och du säger att du behöver hjälp med bloggdesign! Vad tusan, det är ju du som ska hjälpa mig! xD

2008-03-11 @ 10:00:20
URL: http://carolineulkner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0