Utmaning

Flera bloggare har utmanat mig i denna lilla roligheten som sprids bland alla bloggar just nu. Så varför inte sätta sig och fylla i den såhär på morgonkvisen?

REGLER:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer att utmana
- Låt personen som utmanat dig veta att du antagit utmaningen

Fem saker som finns på din "Att Göra-Lista" idag
-
klä på mig
- flytta möbler
- sortera en massa papper
- plocka ner alla krämer, parfymer, hårgrejer från badrumsskåpet
- grilla

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag 12 år. Skulle börja sjuan och hängde med ett litet tjejgäng.

Ställen du bott på?
Född och uppvuxen i en liten byhåla. Flyttade till min lägenhet förra hösten, en nyrenoverad tvåa på 58 kvm i stan. Har trott hela vintern att det skulle vara mitt boende för många år framöver. Hittade en utbildning i Göteborg som jag sökte och vips så sitter jag här nu med ett flyttlass mot storstaden. Eller okej, jag ska bo i byhålan 1,5 månad.
 
Fem saker du skulle göra om du blev biljonär?
- Köpa en etage-våning på Avenyn
- bröstförstoring
- Starta eget
- Resa till L.A , Tokyo & Bahamas
- Investera

Jag utmanar: Patricia, Michelle, Jonna, HanaPee, Lene, Våfflan.


Kommentarer
Postat av: pat

jaaajaa jag nu har jag gjort din jävla utmaning!! .. haha.. den va faktist rolig.. tiden går så jävla sakta på jobbet..

2008-06-27 @ 12:53:14
Postat av: Micha

Men guuud vad jobbig du är. Så du menar att jag ska göra denna? Okejdå, det får bli ikväll.. om det är lugnt på jobbet vill säga..

2008-06-27 @ 15:25:29
URL: http://eyeofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0