Euw

Jag känner mig så skabbig och flåtig. Känner mig som den där uteliggaren som bruka hänga i mitt sopförråd som jag nämde igår. Nästa gång jag flyttar ska jag anlita flyttfirma.Fy fan vad tråkigt det är att packa och bära en massa skit, upp och ner för tre trappor. Just nu vill jag bara svettas på ett gym, lägga mig i ett solarie och nätshoppa. Den senaste veckan har jag ätit väldigt oregelbundet och onyttiga saker så jag känner att jag måste rensa ut kroppen samtidigt. Till och med mitt hår och hy har tagit stryk av det. Så på måndag ska jag börja med en detox. Skönt att få rena ut kroppen under ett par veckor. Sen ska jag försöka gymma/motionera 5-6 dagar i veckan och sola solarium regelbundet. Summer 2008 ser ju inte så lovande ut på himlen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-06-26 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0