Yes



Nu har ju inte jag sett min lägenhet men vem som helst kan ju begripa att jag inte får in min 180 i en studentlägenhet. Just därför sitter jag och slösurfa på lite olika inredningssajter/bloggar för att hitta bra lösningar till trångbodda. En sån här säng är jag riktigt sugen på att spika ihop. Vad tror ni om det? Med lite snygga kuddar, sänglampa och sen textilvepor eller panelgardiner så kan nog t.o.m jag trivas där. Hyresvärden har lovat mig omtapetsering om det ser förjävligt ut och ser den bara halv-förjävlig ut så kommer jag ta första bästa spårvagn till färghandlaren och köpa hem lite vit färg. Efter att ha bott i en topp-lägenhet i nio månader så kan jag faktiskt inte bo hur som helst..
Undrar om Mr. Pojkvän är händig på sådana bygg-projekt?

Kommentarer
Postat av: smula

det ser så mysigt ut att ha det så. man kan ju göra det jättefint... och superpraktiskt med lådor under!

2008-07-11 @ 10:06:14
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0